בניית קישורים איכותיים

חלק חשוב בהליך קידום אתרים הוא בניית קישורים. בניית קישורים מקשרת בי דפי האתר ובין האתר שלנו לאתרים אחרים. בעיני גוגל קישורים המצביעים אל האתר שלנו הם הצבעת אמון באתר שלנו.

בניית קישורים נכונה תסייע לנו לקדם את האתר בצורה הטובה ביותר. למשל אם בעבר בניית קישור בין שתי חברות אתרים הולידה חשד וקושי לשתף פעולה בין חברות יריבות, כיום ניתן לראות שיתופי פעולה רבים, מתוך הבנה שהקישורים תורמים לשני האתרים.

בניית קישורים איכותית

לא פעם אנו רואים קישורים שאינם בנויים בצורה נכונה ולמעשה תרומתם לקידום האתר מועט. קישור המצביע אל האתר כדאי שיכיל את המילים שאתם מעוניינים לקדם. אם האתר עוסק בתחום הביטוח חשוב שהקישור יכיל את המילה ביטוח או ביטוח רכב ולא את המילה לחץ כאן או לאתר. בדקו כי הקישור אינו מכיל No Follow, שקישורים אלו הם חסרי ערך ולמעשה מורים לגוגל לא לעקוב אחר הקישור והמשמעות היא שגוגל לא עובר אל האתר שלכם ולא סורק אותו.
בניית קישורים איכותית וטובה הוא קישור שאתם משיגים מדף איכותי שאינו מכיל אינסוף קישורים ועדיף שהקישור יהיה מתוך טקסט ולא כמילה בודדת.

בניית קישורים פנימיים

קישורים פנימיים הם קישורים המפנים בתוך האתר לדפים אחרים באתר. קישורים פנימיים מסייעים לגולש לעבור בין דפי האתר לפי העניין שלו בתחום. בניית קישורים נכונה מסייעת גם לעכבישים של גוגל לסרוק את האתר בצורה טובה יותר. תפקיד נוסף של בניית קישורים פנימיים באתר מסייע לבניית מבנה נכון של האתר ולאופטימזציה של האתר הנותן דגש לדפים החשובים באתר ובונה היררכיה נכונה של הדפים.



בניית קישורים חיצוניים

קישורים חיצוניים הם אלו המופנים מאתרים אחרים אל האתר שלנו. קישורים אלו כפי שנאמר הם הצבעת אמון של אתרים אחרים באתר שלנו. בניית קישורים נכונה תסייע לקדם את האתר שלנו. חשוב לבנות קישורים איכותיים. בניית קישורים איכותיים כוללת מספר כללים.
קישורים היוצאים אתרים באותו תחום של האתר שלכם.
קישורים היוצאים מדף הבית ולא מדפים פנימיים.
קישורים הכוללים את המילה שאתם מקדמים ולא מילה כללית כגון: לאתר או לחץ כאן.
אתרים שיוצאים מתוך תוכן ולא כמילה בודדת.

אתרים רבים מציעים למכור לכם קישורים איכותיים. גוגל אינו רואה בעין יפה את הנושא
ומעניש אתרים הנחשדים בקניית קישורים.

כתיבת תגובה