בניית אתר וורדפרס

וורדפרס הינה מערכת ניהול האתרים הפופולארית ביותר בעולם, אתרים גדולים ומוכרים בנויים על וורדפרס ומדי יום צצים אלפי אתרים חדשים. וורדפרס נתמכת על ידי קהילה של מפתחים גדולה היוצרת חדשנות ותמיכה מלאה באתרים.
אם הינכם מעוניינים באתר תדמיתי עבורכם או אתר עסקי וורדפרס היא הבחירה האידיאלית עבורכם.
(סליידר קטן)
וורדפרס היא מערכת המאפשרת לבנות אתרים מכל הסוגים, היא מתאימה לאתר לעסק קטן, לפורטל או חנות וירטואלית לפי הצורך שלכם. מערכת ניהול המאפשרת אינספור אפשריות עיצוביות ואופציות טכניות. ניתן להתאימה כמעט לכל צורך שיש להם מהאתר שלכם.
דוגמאות לאתרי וורדפרס שבוצעו על ידינו.
(תמונות קטנות
מדוע אתר וורדפרס
היתרונות של בניית אתר המבוססתץ על מערכת וורדפרס הן רבות:
קלות ונוחות לניהול האתר. רוב האנשים שזקוקים לאתר בעלי ידע טכני מועט בתחום תחזוקת אתרים. מערכת וורפדרס מאפשרת בקלות לעדכן את האתר, להוסיף דפים, לעדכן, להוסיף תמונות וכדומה. אינכם תלויים במי שבנה לכם את הארת שיתחזק אותו עבורכם ולשם לו על כל עבודה שהוא מבצע באתר.
אתרי וורדפרס הם רספונסיבים, ניתן להקים אתר שנראה מצוין גם בניידים ובטא בלטים ללא צורך בנייה של מערכת נוספת. אתר וורדפרס מותאם לגדלים השונים של המסכים ומאפשר צפייה נוחה באתר.
קל לקשר את האתר לכל הרשתות החברתיות הקיימות ולערוצי המידע השונים.
אתם בוחרים איפה לאחסן את האתר שלכם. אתרי וורדפרס בנויים על קוד פתוח והמשמעות היא שאינכם תלויים בספק אחד הכובל אתכם, מכוון שרק הוא יכול לתחזק את האתר שלכם, אתם יכולים לבחור היכן לאחסן את האתר שלכם ועם מי לעבוד.
אתר וורפדרס כוללים תוספים המאפשרים לעשות אופטימיזציה לאתר בקלות והופכים את קידןם האתר לקל יותר. אתרי המבוססים על מערכת וורפרס מקודמים בקלות יותר ונמצאים בגבוה בתוצאות החיפוש בגוגל.
באתרי וורפדרס ניתן להוסיף בלוג בקלותה מאפשר לכם ליצור תוכן נוסף לאתר ובכך למשוך לקוחות חדשים ולקדים את האתר במנועי החיפוש השונים.
מעוניינים בבניית אתר וודפרס? צרו קשר
סוגים של אתרי וורדפרס
אתר תדמית לעסק או לחברה – וורדפרס הינה מערכת אידיאלית לבניית אתר תדמית לעסק קטן או לחברה. אתר המאפשר לכם לשמור על קשר עם הלקוחות, להציג את השירותים השונים, להוסיף עמודים, בלוג או סוגי מדיה שונים כגון סרטונים, תמונות ועוד. באתר ניתן להוסיף טפסי יצירת קשר חכים המאפשרים לדעת מאיזה דף הלקוח הגיע להוסיף שאלון או בחירה לטופס. דוגמה לאתר תדימיתי וורדפרס
בלוג אישי – רבים בוחרים לכתוב לבוג אישי המאפשר לכם לנהל בלוג בצורה קלה ונוחה. לעדכן דפים, להוסיף תמונות, סרטונים ועוד. וורדפרס החלה את דרכה במערכת להקמת בלוגים, מכאן שהקמת בלוג יכול לסייע לכם לקדם את העסק, לשמור על קשר עם הלקוחות ולמשוך לקוחות חדשים. דוגמה לבלוג אישי
פורטל, מגזין או אתר תוכן – אתר המבוסס על מערכת וורפדרס מאפשר לנהל אתר של אלפי דפים בקלות ובנוחות, שימוש בפוסטים או עמודים, הוספת קטגוריות, תגיות ועוד. דוגמה לאתר תוכן המבוסס על וורדפרס
אנו מספקים שירותי פיתוח אתרי וורדפרס, עיצוב, ניהול ותחזוקה של אתרי וורדפרס.

 

למבחר תבניות וורדפרס בעברית

לרכישה

כתיבת תגובה