איך לשנות את שם הדף העסקי בפייסבוק

אם אתם חפצים לשנות את שם העסק שלכם בדף העסקי שלכם. בין אם טעיתם בשם, הוספתם שירות או החלפתם את שם החברה ואתם ל רוצים להפסיד את הלקוחות שעשו לייק לדף שלכם, תוכלו לעשות זאת בקלות.

חשוב לדעת כי פייסבוק מפעילה מגבלות רבות על שינוי שמות של דפים . הסיבה לכך ננעוצה מהחשש של גולשים לנצל את הפייסבוק למטרות רווח. למשל קנייה של דף עם מספר עוקבים גדולף או שינוי שם הדף העסקי לשם אחר ולכן יתכן שתקבלו סירוב אם לא תפעלו לפי ההנחיות.. נכון לכתיבת מדרילך זה המגבלות חלות רק על דפים שיש להם יותר מ-200 עוקבים, אם כי מגבלה זו עשויה להשתנות בכל עת.
אם שינוי שאתם מעוניינים לעשות בשם הדף העסקי שלכם הוא לגיטימי ואינו משנה את המשמעות של השם באופן קיצוני, , למשל הוספת שירות או תיקון שגיאת כתיב, בד"כ השינוי יתקבל ע"י פייסבוק ללא כל בעיה. אך אם השינוי שאתם רוצים לעשות הוא כזה שהשם החדש אינו קשור לעמוד בשום צורה או שאתם רוצים להחליף לשם שאינו קשור לדף הקיים. סביר להניח שפייסבוק ייסרבו להחלפת השם.

לכן אם החלטתם להחליף את השם נסו לשמור על החוקים של פייסבוק, השאירו כמה שיותר מילים בשם הקיים, הוסיפו מילים לשם הקיים או החליפו מילה אחת מין שתי מילים.

המדיניות המלאה של פייסבוק בנושא שמות דפים משתנה מעת לעת ותוכלו לקרוא אותה בקישור זה.

בפרק זה אסביר כיצד לבקש שינוי שם לדף העסקי שלכם.

 

איך לשנות את השם של דף פייסבוק עסקי

מתחת לתמונה בצד ימין יש תפריט של הדף חפשו את הלשונית אודות, לעיתים הלשונית אודות לא מופיעה ויש ללחוץ בתפריט על הלשוניות הצדדית שמופיע מתחת לתמונה הפרופיל של הדף, לחצו על הכפתור אודות.

ראו בתמונה:

נט מדיה קידום אתרים ושיווק באינטרנט

לחיצה זו תעביר אתכם לאזור המידע אודות הדף. יפתח חלון קטן עם שם הדף ולצידו ירשם הלינק EDIT עריכה.

מדריך איך לשנות שם דף עסקי בפייסבוק נט מדיה בניית אתרים

מכן גם תוכלו לשנות את הקטגוריה של הדף. לאחר הלחיצה על Edit יפתח חלון בו תוכלו להכניס אם השם החדש שאתם רוצים לתת לדף:

הכניסו את השם החדש ולחצו על הכפתור הכחול Continue:

חשוב לבדוק שאתם בוחרים שם שמתאים לכם וללא שגיאות מכוון שלאחר שינוי השם של הדף, לא תוכלו לבקש שינוי נוסף, וגם לא להפוך את הדף ללא-פומבי במשך 7 ימים.  בתקופה של בחינת השם מצד פייסבוק , העוקבים של הדף עשויים לקבל מפייסבוק התראה המספרת להם על שינוי השם וזאת רק במידה שהשינוי שביקשתם התקבל ע"י פייסבוק.).

לסיום בקשת השינוי, בדקו את המידע פעם נוספת ואשרו אותו בחלון הנפתח, בלחיצה על הכפתור הכחול Request Change:

מדריך איך לשנות שם דף עסקי בפייסבוק

במידה וטעיתם או החלטתם לשנות את השם  או לבחור בשם אחר, לחצו על חזרה והקלידו את השם המתוקן בתיבת הטקסט.

כדי לבטל את התהליך לחלוטין, לחצו על ביטול.

מדריך איך לשנות שם דף עסקי בפייסבוק

מדריך איך לשנות שם דף עסקי בפייסבוק

כעת פייסבוק תבחן את הבקשה שלכם, במידה ועמדתם בכללים היאותאשר את השינוי.  תשובה על השינוי יכול לקחת לרוב מספר ימים ובאופן רשמי עד 7 ימים. בתיבת התמיכה של הדף שנקראת בפייסבוק Page Support Inbox תוכלו להתעדכן לגבי מצב הבקשה.

כדי להיכנס לתיבה זו, לחצו על הכפתור Settings או הגדרות המופיעים בצד שמאל למעלה. לאחר מכן בתפריט השמאלי לחצו Page Support Inbox בעברית תיבת הדואר הנכנס של תמיכה בדף.

שני הכפתורים מסומנים בריבוע בתמונה:

מדריך איך לשנות שם דף עסקי בפייסבוק

בדוגמא זו, פייסבוק אישרה את הבקשה , מכיוון שפעלתי לפי ההנחיות שלהם. ההתראה הראשונה שקיבלתי מפייסבוק בנושא היא על בקשת השינוי  וממש בצמוד אליה, ההתראה השניה שקיבלתי בנושא שינוי השם כגולש פרטי שעוקב אחרי הדף.

ישנם מקרים בהם פייסבוק לא תאשר את בקשת השינוי שלכם.  מה ניתן לעשות במצב שפייסבוק לא מאשר.

מה ניתן לעשות במקרה שפייסבוק לא מאשרת את שינוי השם?

אם הבקשה שלכם לגיטימית ובכל זאת אתם מקבלים סירוב מפייסבוק, נסו את אחת מהפעולות הבאות:

  • המתינו 7 ימים  או יותר ושלחו בקשה נוספת לשינוי השם, הפעם נסו להכניס שם מעט שונה מהשם הקודם שנדחה. לעתים שינוי קטן יגרום לקבלת השם החדש ללא בעיה.
  • ניתן לפנות לפייסבוק דרך תיבת התמיכה של הדפים, בתשובה להודעה שמבשרת לכם על דחיית הבקשה, ובקשו בחינה מחודשת של הבקשה לשינוי השם. הסבירו מה גורם לכם לבחור בשם זה ואם יש לכם מסמכים רלוונטים (למשל מסמך המעיד על שינוי שם החברה) יתכן שיעזור לפייסבוק לשנות את ההחלטה.
  • פנו לנציגות הרשמית של פייסבוק בישראל באמצעות מכתב רשמי (עדיף כזה שנחתם ונשלח ע"י עורך דין) ובקשו לשנות את השם של הדף

 

אם השם שביקשתם אינו עומד בתנאי של פייסבוק:

  • ראשית שאלו את עצמכם בכנות אם השם החדש באמת עומד בכללים של פייסבוק ואינו מהווה שינוי משמעותי בנושא של הדף. אם אתם רוצים לשנות שם של דף לשם בנושא אחר לגמרי, כדי להשתמש בעוקבים שהדף כבר צבר עבור קידום נושא אחר, רוב הסיכויים שלא תצליחו לשנות את השם בכל מקרה.

 זכרו שפייסבוק משנה את הכללים כל הזמן, ועשויה לפתע להקל את המגבלות על שינוי שמות של דפים.

כתיבת תגובה