קידום אתרים

קידום אתרים באינטרנט מאפשר לך הגיע לחשיפה גדולה של לקוחות.

איך נגרום לגולש להגיע לאתר שלך ולא למתחרים. איך נשכנע מנועי חיפוש ובעיקר את גוגל להציב את האתר שלך בדפים הראשונים? איך תהפוך את האתר שלך לאתר אטרקטיבי ומעניין?

התשובה לכל השאלות היא קידום אתרים מקצועי. הניסיון מראה כי בניית אתר יפה הבנוי בצורה מקצועית, הכולל נתונים, ניווט ואלמנטים נוספים אחרים אינו מספיק. מנועי החיפוש פועלים באמצעות אלגוריתמים שונים המדרגים את האתרים. קידום אתרים למעשה נעשה מרגע שמתחיל בניית האתר, חלק מהפעולות הנעשות כגון כתיבת הקוד, תגים ועוד, הן חלק מבניית האתר.

קידום אתרים – כל אחד יכול?

קידום אתרים אינו מצריך יידע מיוחד ולמעשה כל אחד יכול לעשות זאת באופן עצמאי, אך עם זאת קידום שאינו נעשה בהתאם לחוקים עלול להביא עליכם את התוצאה ההפוכה. גוגל מעניש אתרים בהם נמצא העתקת תוכן או בניית קישורים שאינה נעשתה לפי הכללים.

קידום אתרים מטרתו לשפר את מיקום אתר אינטרנט בתוצאות החיפוש של מנועי החיפוש. מנועי החיפוש קובעים את דירוג אתר בתוצאות החיפוש על פי מאות פרמטרים שונים. שקלול הפרמטרים השונים נעשה ביחס לכלל האתרים. פרמטרים כגון קוד האתר, תוכן האתר, מילות מפתח, גודל האתר כמות ואיכות הקישורים הם חלק מהפרמטרים לקביעת מיקום האתר בדירוג מנועי החיפוש.

קידום אתרים מהווה נדבך חשוב כבר בהליך בניית אתר. בנייה נכונה של האתר, מבחינת מבנה האתר, מילות מפתח רלוונטיות, קישורים פנימיים וחיצוניים ועוד.

פעולות כגון תוכן, קישורים ומילות מפתח מהווים חלק מרכזי של קידום האתר. אך חשוב לציין כי מנועי חיפוש וגוגל מבצעים שינויים באלגוריתמים במהלך הזמן על מנת להקשות ל"פצח" את הקוד של קידום האתרים.

קידום אתרים – איך עושים זאת?

בחינת קידום אתרים חייב לכלול מערך שלם של משתנים שישפיעו על תוצאות החיפוש. גוגל בעת סריקת האתרים מתחשב במשתנים רבים לקביעת מיקום האתר ודירוגו. התחשבות במשתנים אלו או בחלקם יבטיחו את קידום האתר בצורה אופטימאלית.

מילות מפתח

מנועי החיפוש סורקים את אתרי האינטרנט וממקמים אותם בהתאם לרלוונטיות של האתר למילות המפתח השונות, לכן קידום אתר במנועי החיפוש דורש שינויים באתר על מנת שיהיה בנוי בצורה נכונה עבור מנועי החיפוש. ניתן לבחור מילות מפתח בודדות או מספר רב של מילים. היתרון של בחירת מספר ביטויים מצומצם יבטיח כי מילות אלו יהיה מרוכז ויבטיח את התוצאות המשמעותיות ביותר.

תוכן

קריטריון נוסף הוא התוכן, תוכן איכותי באתר יראה על רלוונטיות באתר וכך הוא מקודם יותר. מאמרים, כתבות ומידע יביאו לתוצאות המיוחלות.

מבנה האתר

מבנה האתר אף הוא משפיע, רבים טועים ובונים אתרים עשירים ומלאים אך בכל זאת אינם מצליחים להביא לקידומו של האתר. בניית אתר בצורת היררכיה נמוכה או במבנה אתר שבו הדפים החשובים יקושרו לדף הבית ודפים הללו יקשרו לדפים פחות חשובים היא בנייה האופטימאלית והנכונה.

בניית קישורים

רבות דובר על בניית קישורים, המשמעות היא שאתר העוסק באותו תחום מצביע הצבעת אמון באתר שלך. גוגל סוקר את האתר ומגיע למסקנה כי האתר חשוב ובהתאם לכך ממקם אותו במנועי החיפוש. בניית קישורים מתבצעת על ידי החלפת קישורים בין אתרים. יש לשים דגש אל איכות הקישורים.

קידום אתרים המדריך

קידום אתרים חשוב לכל עסק קטן או גדול, אך אין זה מספיק לבנות אתר באינטרנט, אם לא רואים אותו. קידום אתר באינטרנט משמעותו שיווק העסק עבורכם. נכון שלא לכולם יש מקום בדף הראשון, אך בחירה נכונה של מילות חיפוש וכתיבת תוכן יכולה להביא לקוחות לאתר. להלן המדריך לקידום האתר שלכם.

כתיבת תגובה

קידום אתרים

רבות סופר על קידום אתרים, החשיבות של מנועי החיפוש ובראשם גוגל, לעמוד בעמוד הראשון על מנת לזכות לחשיפה מלאה. ואכן כל זאת נכון, מחקרים מראים כי רוב הגולשים מחפשים מידע באמצעות מנועי החיפוש השונים, ובראשם גוגל, אתרים שאינם עומדים בעמוד הראשון זוכים לחשיפה מועטה, מכוון שרוב הגולשים מסתפקים בתוצאות המופיעות בעמוד הראשון ואינם טורחים לעבור לעמודים הבאים. המשמעות היא שאתר שאינו נמצא בעמוד הראשון משמעות הדבר כי אינו קיים.

קידום אתרים מקצועי
השקעה בבניית אתר יפה היא חשובה, אך רבים לאחר בניית האתר מוצאים כי יש קושי למצוא את האתר שבנו במנועי החיפוש. האתר הינו כלי שיווקי חשוב ולכן חשוב מעבר לבניית האתר להשקיע בקידום האתר על מנת לזכות לחשיפה של הגולשים.

קידום אתרים מאפשר לעסקים קטנים ליהנות מפרסום בקלות יחסית וללא תקציבים מנופחים שהיו בעבר שמורים לעסקים גדולים או חברות גדולות. קידום אתרים מטרתו להביא את קהל היעד אליו אתם מעוניינים לפנות ולהגדיל את הרווחים של העסק . קידום אתרים מקצועי יבטיח כי תעמדו בדף הראשון של תוצאות החיפוש.

קידום אתרים – אופטימיזציה
אופטימיזציה למנועי החיפוש (SEO – Search Engine Optimization) משמעו הליך המאפשר למנועי החיפוש להתמצא באתר בקלות, באמצעות הגברת הנוחות של גוגל לסרוק את האתר ושיפור הדירוג של גוגל. התהליכים הכוללים אופטימיזציה הם אופטימיזציה לקוד, אופטימיזציה של מבנה האתר, מילות מפתח הרלוונטיות לאתר, קישורים, תוכן איכותי ועוד. משמעות הדבר כי האתר יהיה במצב האופטימאלי למנועי החיפוש.

קידום אתרים – מילות מפתח
מילות מפתח מהוות גורם חשוב בקידום אתרים. הגולש המעוניין בשירות או מידע מחפש במנועי החיפוש באמצעות מילים הרלוונטיות לתחום החיפוש. מחקר מילות מפתח מהוות את האפשרות לבחון מהן המילים ה"מבוקשות". הטמנת מילות המפתח באתר מאפשר לנו להבהיר למנועי החיפוש כי האתר שלנו עוסק בתחום שאנו מעוניינים לקדם.

ניהול תוכן קידום אתרים
תוכן האתר מאפשר לגולש לקרוא על השירות שהאתר נותן, לקרוא מידע בתחום או לשם ביצוע מכירה. כתיבת תוכן באתר הינו חלק חשוב ומשמעותי בקידום האתר. מנועי החיפוש סורקים את התוכן המצוי בדפי האתר, מבחינת מנועי החיפוש ובראשם גוגל הסריקה נעשית לפי המידע הכתוב באתר, גוגל אינו קורא תמונות או פלאש. לפי התוכן נקבע נושא האתר והרלוונטיות שלו במנועי החיפוש.

כתיבת תוכן איכותית, אטרקטיבית ומעניינת מאפשרת לגולש לקרוא בתחום בו הוא מבקש, ככל שהגולש ימצא תוכן מעניין ובעל ערך מוסף כך הוא יישאר באתר יותר זמן, יעבור לדפים הבאים ואף יבצע פניה או מכירה באתר. המשמעות מעבר לכך הוא שמנועי החיפוש כחלק מדירוג האתר קובעים על פי זמן הגלישה באתר, ולפי משתנה זה ומשנים נוספים נקבע דירוג האתר ואף מביא לעליה בדרוג האתר.

לקבלת הצעת מחיר לקידום אתר אינטרנט לחצו כאן

This entry was posted in . Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה