מסחר באינטרנט ועונת החגים

עונת החגים היא תקופה שרבים קונים מתנות, למשפחה, לחברים ועוד. רבים בוחרים לקנות באמצעות האינטרנט, פשוט וקל. ניתן לקרוא על המוצר, לבחור את הצבע המתאים ולחכות למשלוח שיגיע עם כל החבילה.

הקניות באינטרנט בישראל עדין בחיתוליה לעומת ארה"ב, אך ניתן לראות מגמה שיותר ויותר ישראלים קונים באינטרנט באתרים בחו"ל. מגמה זו עתידה להתעצם, מתוך הבנה שבאינטרנט ניתן לשלם הרבה פחות.

מסחר באינטרנט ועונת החגים מביאה למכירות שיא באתרי המסחר הנפוצים הם E-BAY : ואמזון, אך ישנם אתרים רבים כגון אתרי אופנה ובלוגים ואתרי נישה מפנים לאתרי קניות.

ההקלות המיסוי האחרונות המאפשרות לקנות עד 1200 ללא מכס הקלו על הישראלים לקנות באתרי מסחר בחו"ל.

בניית חנות וירטואלית

בניית חנות וירטואלית תאפשר לכם להשיג קהל לקוחות גדול יותר. עסקים רבים הבינו את היתרונות של בניית אתר חנות וירטואלית כשמה אין צורך במבנה או עובדים שיעבדו, החנות פתוח ה 24/7 לנוחיות הגולשים והקנייה יכולה להתבצע בכל רגע נתון.

יחד עם זאת חנות וירטואלית ככל חנות חשוב לדאוג לטיפוחה וניקיונה. באופן וירטואלי טיפוח החנות הוא בהכנסת מוצרים חדשים, הסבר על המוצרים, קישור למוצרים דומים שיכולים לעניין את הגולש, עדכון האתר והמוצרים הקיימים בו, מחיקה של מוצרים שירדו מ המדף וכדומה.

אתר שאינו מעודכן יביא לכך שהגולשים לא יכנסו אליו. כאן הדגש לבחור מערכת תוכן לחנות וירטואלית הנוחה וקלה לשימוש. מערכת תוכן עדכנית וקלה לשימוש תאפשר לכם לנהל את החנות בקלות ללא עזרה של בונה האתרים בכל רגע נתון.

בניית האתר תאפשר לכם להוסיף תמונות, לנהל רשומות, לנהל את רשימת הלקוחות שלכם.

חשוב לבחור חברה לבניית אתרים מקצועית שתוכל לבנות עבורכם אתר מקצועי ונוח לשימוש הגולש. ועבורכם נוח לניהול. לפני שאתם סוגרים עם חברה בדקו מה כוללת המערכת, האם ניתן לייצא את הדוחות או לייבא דוחות, בדקו על המערכת תוכן ועל הפעילות שלה. בדקו האם המערכת "מדברת" עם גוגל, למשל, הוספת תגים, כתיבת תוכן באתר וכדומה. תוכלו לבקש לראות אתרי חנות שהם בנו ומקודמים בגוגל.

בדקו על עיצוב האתר שהוא לא פחות חשוב ומטרתו למשוך את הגולשים לאתר. בדקו שהאתרים מאובטחים ופרטי הקשר שמורים בו. חשוב לא להתפתות לעסקאות זולות במיוחד או אתרי חינם , תגלו שהזול הוא היקר ולאחר עבודה מאומצת תגלו שהכול ירד לטמיון.