קידום אתרים ממומן

קידום אתרים ממומן מאפשר לכם לקצר את הדרך בתחום קידום אתרים ולהגיע לראש תוצאות הדף הראשון של גוגל. קידום אתרים ממומן הכרחי בתחומים בהם התחרות גדולה וקידום אתרים אורגני עלול לקחת זמן רב. קידום אתרים מומן מתאים כאשר יש לכם אתר חדש והנכם צריכים להשיג תעבורה גדולה לאתר או ליהנות מחשיפה מהירה של האתר.

מהו קידום אתרים ממומן
קידום אתרים ממומן הנקרא גם PPC – Pay per Click הינו הליך המאפשר לכם לפרסם מודעות בדף התוצאות הראשון של גוגל שיפנה ישירות אל האתר שלכם או אל דף נחיתה, לפי בחירתכם. והחשוב ביותר באופן מיידי, בניגוד לקידום אתרים אורגני שבו הקידום לוקח זמן. התשלום עבור הפרסום מתבצע על פי הקלקות של הגולשים על המודעה שלכם.

קידום אתרים ממומן מאפשר לכם אתם יכולים לקבוע באילו מילות מפתח יופיעו המודעות, תוכלו לנהל מספר מסעי פרסום עם הודעות שונות, תוכלו לקבוע מתי לפרסם, להגדיר את הזמנים בהם המודעה, אתם קובעים את התקציב של הפרסומים, ניתן להתחיל בתקציב קטן ליו ולאחריו להגדיל לפי הצורך.

גגול מאפשר לכם לעקוב אחר הפרסום, תוכלו לראות אילו מילות מפתח מביאות את הגולשים, אילו מודעות מושכות ואילו לא ולשנותם בהתאם. ניתן לשנות את ההגדרות בכל עת.

מתי כדאי לעשות קידום ממומן
קידום ממומן מומלץ לעשות בכל עת שאנו זקוקים לתעבורה גדולה באתר. אתר חדש שהכניסות אליו קטנות ובחיפוש התוצאות הוא בדפים מרוחקים יוכל להתחיל בהליך קידום אתרים ממומן לצד קידום אתרים אורגני עד להשגת תוצאות בפי התוצאות. לאתרים שצריכים תעבורה גדולה או לקוחות פוטנציאלים מומלץ לעשות מסע פרסומי באמצעות גוגל.

קידום אתרים ממומן מתאים במקרים בהם התחום בו אתם עובדים הינו תחרותי ויש קושי להגיע אל הדפים הראשונים של גוגל.

קידום אתרים ממומן – יתרונות
קידום אתרים ממומן בראש ובראשונה מאפשר לכם להגיע לעמוד הראשון במספר דקות, אין צורך לבנות קישורים או מאמרים, לבצע שינוי במבנה האתר ועוד פעולות של קידום אתרים אורגני.

קידום אתרים ממומן מאפשר לכם למקד את הפרסום לקהלי היעד שהנכם בוחרים, בחירת הביטויים שבהם יפורסמו המודעות תאפשר לכם להגיע רק ללקוחות המחפשים את התחום שלכם.

גוגל מאפשר לכם לא רק לפרסם אלא גם לעקוב אחר הפרסומים, כלי המעקב והסטטיסטיקה יאפשרו לכם לבדוק מתי הגולשים הקליקו, באילו מילות חיפוש, מהו ההוצאות במסע הפרסום, לבדוק אילו מודעות הביאו גולשים ואילו לא ולשנות בהתאם. לקבוע את שעות הקמפיין, אם לפרסם בבוקר, בערב או לא לפרסם בסופי שבוע. לקבוע את התקציב היומי וכמה תשלמו על כל הקלקה.
קידום אתרים ממומן הוא הפרסום הזול יותר מהמדיות השונות. בכל עת ניתן להקפיא את הקמפיין ולהמשיכו בזמן הנוח לכם.

קידום אתרים ממומן – חסרונות
לכל מטבע יש שני צדדים ולצד היתרונות, החסרונות של קידום אתרים ממומן הם, לרוב הגולשים נוטים להיכנס לתוצאות האורגאניות הנמצאות בצד ימין, גולשים רבים מזהים את הקישורים הממומנים וחשדניים יותר לגביה ומעדיפים לגלוש אל התוצאות האורגניות הנתפסות אובייקטיביות יותר.

קידום אתרים ממומן מאפשר חשיפה גדולה ומהירה בתוצאות דפי החיפוש. פניה לחברת קידום אתרים לשם מניהול פרסום של קידום אתרים ממומן יבטיח כי תוכלו ליהנות מחשיפה לקהל ממוקד, ם מסע פרסום חכם ומושקע שיחסוך עבורכם כסף רב. ניתן לשלב קידום אתרים ממומן יחד עם קידום אתרים אורגני.

כתיבת תגובה