מערכת CRM

תוכנה לניהול עסק וניהול פרויקטים

פתרונות תוכנה לניהול העסק, מעקב אחר העבודה במשרד, ניהול קשרי לקוחות וניהול המשרד.

מערכת CRM לניהול עסק ולניהול פרויקטים

מערכת CRM היא מערכת חיונית לכל עסק המעוניין לעבוד בצורה מסודרת לעקוב אחר התפתחות העבודה, לשמור על קשרי לקוחות יעיל. בין אם מדובר בארגון קטן או ארגון גדול חשוב שתהייה מערכת שתרכז את כל הלקוחות, שכל עובד בעסק יוכל לקרוא את המידע החיוני על הלקוחותץ מערכת CRM מאפשרת לפתוח לכל לקוח תיקייה שתכלול את כל אנשי הקשר, תהליכי עבודה של הלקוח, המאפשר לעבוד בצורה יעילה ואפקטיבית מבלי שלקוחות יפלו בין הכיסאות בשל חוסר מעקב.

מערכת לניהול לקוחות המשולב עם ניהול פרויקטים, דיוור אלקטרוני ,הודעות SMS, מעקב תשלומים, והפקת חשבוניות.

מערכת CRM של פלנדו בעלת יתרונות רבים:

מערכת המציעה פתרון חכם וידידותי לניהול לקוחות.

מסך ניהול לקוחות המאפשר לעבוד על רשימת לקוחות בהתאם לחיתוכים שונים. מנגנון חיפוש נוח המאפשר לעקוב אחר הטיפול בלקוחות. מערכת גמישה שניתן להתאמה לצורכי העסק על ידי הגדרה אילו נתונים ומאפיינים יוצגו בכל שורת לקוח.

תיק לקוח הכולל את הנושאים הבאים: פרטי קשר של הלקוח שהוגדרו בכרטיס הלקוח

משימות פתוחות

רשומות הפעילות

אנשי קשר שהוגדרו עבור הארגון

מעקב תשלומים.

ריכוז מסמכים כגון חשבוניות וקבלות.

רשומות פעילות ומשימות למעקב מאפשר לעובדים בעסק לתעד ולנהל מעקב אחר הפעילות מול הלקוח, ללמוד על ההיסטוריה של הפעולות שנעשו. לצד תיעוד רשומות הפעילות מערכת פלנדו מאפשרת להגדיר סוגים שונים של פעילות רלוונטיים בהתאם לפעילות העסק שלכם.

הפקת חשבוניות וקבלות אונליין – מערכת זו הינה מערכת רשומה ומאושרת המאפשרת להפיק ללקוחות שלכם חשבוניות, קבלות ותעודות משלוח. הגישה הנוחה למסמכים הנמצאים בתיק הלקוח.

סליקת כרטיסי אשראי – שירות פלנדו מתממשק עם מערכת סליקה של חברת פלאקארד באופן המאפשר סליקה ישירה מתיק הלקוח בפלנדו והפקת חשבונית רציפה.

מידור לקוחות – המערכת מאפשרת מידור לקוחות כך שרק מורשים בחברה יוכלו להגיע אל תיק הלקוח ולצפות בנתוניו באמצעות הקמת קבוצת הרשאה.

הרחבת שדות מאפייני לקוח – פלנדו מציע מנגנון הרחבת שדות מאפיין (Custom Fields) המאפשר להרחיב את טפסי הלקוחות עם שדות מאפיין המתאימים ליישום מערכת CRM לעסק שלכם.

להתנסות חינם / לרכישה

 

 

 

כתיבת תגובה