בניית אתרים – ניתוח ביצועי האתר

בניית אתרים אינה מסתיימת עם עלית האתר לרשת, כעת שהגולשים נכנסים לאתר ובוחנים את השירותים או המוצרים שהנכם מציעים או הרעיון שהנכם מקדמים, האתר הופך לחנות או נקודות ישווק נוספת עבור העסק שלכם, בחינת הדפים הנצפים, מה עניין אתה גולשים ומה גרם להם לברוח מהאתר הופך משמעותית לקידום האתר.כאן נכנס תפקיד הסטטיסטיקה של האתר שהופך לכלי חשוב ומשמעותי לאחר בניית האתר. סטטיסטיקה לאתר למעשה מספרת לנו כל הדרוש לנו על כניסת הגולשים לאתר. היכן הם גלשו, מאין הגולשים הגיעו, לאילו דפים הם הגיעו ומהם הדפים הגורמים להם לצאת מהאתר. סטטיסטיקה לאתרים למעשה מאפשרת לנו לשפר את האתר ולפוך אותו לכלי שיווקי עבורנו.

סטטיסטיקה לאתר הינה חשובה לשם מעקב אחר האתר, ישנם מערכות תוכן המגיעות עם מערכת סטטיסטית לאתר. במידה ואין באתרכם מערכת סטטיסטיקה לאתר ניתן להתקין מערכת סטטיסטיקה של גוגל אנליטיק. הכנסת הקוד לדפי האתר יאפשרו מעקב אחר נתונים רבים. מאמר זה ישפוך אור על הנתונים אותם ניתן לעקוב.

סטטיסטיקה לאתר מאפשר לכם לעקוב אחר האתר: להלן מספר פרמטרים שחשוב לבדוק:
כמות הכניסות – ניתן לבדוק את מספר הגולשים שנכנסו לאתר לפי יום, לפי שבוע ולפי חודש. בכנסיות לאתר ניתן להפריד בין גולשים חדשים לגולשים שחזרו לאתר.

השלבים הנוספים בהליך בניית אתרים:

בניית אתרים – השלבים בתמצות
בניית אתרים – שלב ראשון – רגע לפני
בניית אתרים – שלב שני –מחקר שוק
בניית אתרים – שלב שלישי- מילות מפתח
בניית אתרים – שלב רביעי – עיצוב אתרים
בניית אתרים – שלב חמישי – כתיבת תוכן
בניית אתרים – שלב שישי – הקמת האתר, דומיין ואחסון אתרים
בניית אתרים – שלב שביעי – קידום אתרים
בניית אתרים – שלב שמיני – ניתוח ביצועי האתר

כתיבת תגובה