ניהול דף עסקי – עריכה ראשונית

לאחר שהקמתם דף עסקי שלכם הגענו לעבודה.

 

הוספת לחצן

נלחץ על הוספת לחצן ונחבר בין האופציות הקיימות: צרי קשר, השאר הודעה או עבור לאתר. יש לבחור בהתאם למה שנוח לכם. לחיצה על הבא יביא אתכם להמשך ההתקנה.

העלאת תמונת פרופיל ותמונת נושא

ראשית נעלה תמונת פרופיל. מומלץ לבחור תמונה שלכם או לוגו של העסק שלכם. הקפידו שהלוגו יהיה במרכז עם שוליים סביב . עדיף לבחור תמונה מרובעת 500X500 פיקסל.

אם התמונה גדולה פייסבוק יראה לכם כיצד היא נראת בדף.

רצוי לבחור בתמונת הלוגו של העסק. הגודל המינימלי לתמונת פרופיל בפייסבוק הוא 180 פיקסל על 180 פיקסל. גודל התצוגה יהיה 160 על 160 פיקסלים.
רצוי לשים תמונה מרובעת בגדלים גדולים יותר מ-180 כמו למשל 500×500 כבמטרה שנציג את הלוגו בגדול מלא עבור מי שירצה בכך. השאירו שוליים לתמונה מכל הצדדים.

שימו לב:  פייסבוק ״גונבת״ פיקסלים כדי לאפשר טעינה מהירה יותר של התמונות וכדי לחסוך מקום אחסון בשרתים שלה. לכן, כל תמונה שעולה לפייסבוק מאבדת קצת מהאיכות שלה

כדי להימנע מ״גניבת הפיקסלים״ הזאת עליכם להעלות תמונת פרופיל שנשמרה בצורה הבאה –  save for web, png 24.
מעצבים גרפים יודעים איך ליצא קובץ בצורה הזו, בקשו זאת מהם.

ניהול דף עסקי בפייסבוק הדרכה

תמונת נושא היא תמונה יותר גדולה ומתאימה לסיפור של אווירה. ניתן לבחור להעלות תמונה או סרטון. חשוב שהתמונה תהיה באיכות טובה.

גודל מומלץ לתמונת נושא הוא 851 פיקסל רוחב ו- 315 פיקסל גובה.

יש לקחת בחשבון כשבוחרים תמונות נושא:

לשמור אותה כ- save for web בדומה תמונות הפרופיל, כדי לשמור על איכות התמונה

מרכזו את התוכן למרכז מאחר שתמונת הנושא לא מוצגת כמו שצריך במובייל, הצדדים נחתכי

קחו בחשבון שתמונת הפרופיל עלולה להסתיר טקסטים חשובים מימין או משמאל של תמונת הנוןשא תלוי אם הגולש בעברית או באנגלית. לכן אם הינכם מפרסמים בתמונת הנושא תוכן מרכזו אותו.

חשוב לתת תיאור לתמונה לאחר שהעלתם אותן: לחיצה על התמונה תפתח חלון ועליו לחצו הוסיפו תיאור. כממובן שכדאי ללחוץ על תיוג התמונה.

כמו כן זכרו שלכל תמונה יש זכויות יוצרים וחשוב לבחור תמונה שקניתם אותה ולא לקחת מאתר אחר.

הוספת תיאור לעסק

חשוב להוסיף תיאור קצר וקולע על העסק שלכם, זכרו שיש לכם 155 תווים בלבד. חשוב לכלול את השירותים שאתם מציעים . למשל עיסוי רפואי, עיסוי תאילנדי, שירות עד לבית וכדומה.

 

כל שינוי שאתם עורכים בדף מפורסם למטה כפוסט. אם למשל העלתם תמונות שונות שלא הצליחו תוכלו למחוק את הפוסטים מהדף שלכם:

לחיצה בצד שמאל של הפוסט על שלוש הנקודות, יפתח חלון קטן לחצו על הסתירי מציר הזמן.

באותה מידה תוכלו לעלות פוסט לראש הדף שתמיד יופיע כראשון: לשם כך לחצו על הצמידי לראש הדף.

 

ספרו על העסק שלכם

כך נראה הדף העסקי החדש שלכם. תתחדשו.

 

דף עסקי חדש

בתיאור הכללי – נסו לנסח במשפט אחד את כל הערך שאתם מביאים ללקוחות  שלכם, או את ה'אני מאמין' שלכם בצורה ברורה. משפט זה חשוב מאחר שהוא יופיע בצורה בולטת  במקומות שונים בפייסבוק, אם מישהו ממליץ עליכן או פוסטים שמשתמשים משתפים את הדף העסיק שלכם או מקיימים אינטרקציה, וגם במודעות אם תפרסמו בעתיד.

 

הזמן חברים לאהוד את הדף – חכו רגע!

לפני שאתם מזמינים את החברים לראות  את הדף העסקי שלכם באופן רשמי.

מומלץ  לעדכן את התבנית , לעדכן דף אודות ולהעלות  2-3 פוסטים שמסבירים על העסק ועל השירות ורק אז תזמינו אנשים לאהוב את הדף.
סיכוי טוב שתקבלו יותר לייקים אם הדף שלכם מכיל תוכן טוב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *