שיווק באינטרנט – לעשות זאת מקצועית

כיום במאה ה- 21 שהאינטרנט הוא כלי עוצמתי המאפשר לנו להשוואות מחירים, לבדוק עלויות וכדאיות, התחרות על הלקוחות הופך לקשה יותר. אין זה מספיק שיש לך מוצרים מצוינים ושירות מצוין. אתה חייב שכולם גם ידעו על כך. הדרך להגיע ללקוחות ולהשיג לקוחות חדשים היא באמצעות התקשורת הדיגיטלית.

עולם האינטרנט הוא עולם מרתק המאפשר לנו להתקשר ולקנות מוצרים מצידו האחד של העולם, להכיר אנשים וחברות חדשות, וכמובן גם הדרך הקלה והנוחה לשמור על לקוחות וותיקים ולהשיג לקוחות חדשים.

עולם האינטרנט פתח עבורנו עולם ווירטואלי מעניין, אנו יכולים לקרוא על כל דבר שאנו חפצים בו, החל מבניית עפיפון ועד דרכים שלפר את חיינו. באינטרנט ניתן למצוא אתרי מסחר המציעים לנו את מרכולתם ואף מאפשרים לנו לרכוש און ליין. באינטרנט ניתן למצוא שירותים מכוונים, להזמין תור לרופא, להזמין פנקס צ'קים, הכרויות ועוד. מעבר לכך עסק שעובד באינטרנט הוא עובד עבורנו 365/7/24 – כל השנה, 7 ימים בשבוע ו- 24 שעות ביממה. אאין צורך בתחזוקה מיוחדת, העסק עובד גם שאנו ישנים, מבלים או בחופשה.

שיווק באינטרנט מתחלק לערוצים שונים שחשוב שבכל אחד נשקיע ממרצנו ומזמננו. אנו חייבים להיות בפייסבוק ולשמור על קשר עם לקוחות, לטפח את האתר שלנו וכל העת לחדש בו את המוצרים והשירותים שאנו מציעים, לעלות מדריכים, לכתוב מאמרים הרלוונטיים ושיכולים לתרום ללקוחות שלנו. אנו גם יכולים לפרסם מודעות להשגת לקוחות חדשים ועוד. לדוגמה אתר המציע חבילות נופש בחו"ל יכול לעלות בפייסבוק מוצרים חדשים, לכתוב באתר מאמרים על בחירת מוצרי פרסום ועוד.

שיווק באינטרנט

יש החושבים כי שיווק באינטרנט מסתכם בהעלאת תמונות לפייסבוק למספר החברים שלהם שלרוב הוא מצומצם. יש החושבים כי שיווק באינטרנט הוא בניית בלוג למנהל העסק, שלרוב אינו כותב בו כלום והבלוג נשאר יתום. יש החושבים כי שיווק באינטרנט הוא שליחת מייל אחת לשבוע או חודש לספר ללקוחות על מוצר חדש או מאידך לשלוח כל יום מייל ללקוחות עם מלל שאינו נגמר והופך בעיקר לדואר שאף אחד אינו רוצה לקבל. למעשה כל פעולה היא שיווק באינטרנט, אך גם פעולות אלו דורשות אחריות ומחשבה תחילה.

שיווק באינטרנט הוא הדרך שלכם לפרסם את עצמכם באינטרנט כחלק מהליך קידום אתרים ולספר לעולם עליכם ועל המוצרים שלכם. כל האמצעים נכונים וחשובים אך חשוב לעשות אותם ביעילות ובצורה נכונה.

כתיבת תגובה